dijous, 19 de desembre del 2013

El Comunicador Ovalat a Ràdio Castellar

El dimarts passat vaig ser convidat per Ràdio Castellar a parlar sobre el meu blog al programa “BdeBlog” conduït pel Jordi Rius. Van ser quaranta minuts per tractar d’apropar el rugbi a la població de Castellar, mirant de no inserir termes massa tècnics que avorrís als oïdors i a l’hora fer-ho senzill d’entendre pels neófits. Una mica complicat tot plegat, però crec que ens vàrem ensortir! M’hauria agradat explicar més anècdotes però el temps manava i no va ser possible.
Tota una experiència que desitjo compartir amb tots vosaltres…i sigueu benevolents, que ha estat el meu primer cop davant un micròfon. Us deixo l'aùdio del programa. Feu click al programa del 17 de Desembre.


Aprofito per donar les gràcies a Ràdio Castellar. Al Gener tindrem un altre sorpresa!


Salut, rugbi i Bones Festes!

2 comentaris:

  1. Acabo d'escoltar el programa. M'ha agradat. L'he trobat entretingut i amè. I per ser el primer cop davant d'un micròfon te n'has sortit prou bé haha.

    Jo tampoc havia jugat mai a rugbi. Sempre he jugat a handbol a Mataró i no en tinc cap queixa. Al revés, m'ho he passat molt bé i segueixo passant-ho molt bé jugant-hi. Però quan vaig descobrir el rugbi el meu primer pensament va ser: "tota la vida has estat equivocat, hauries hagut de jugar a rugbi des de ben petit".

    He tingut la sort de fer un parell d'entrenaments que feien de portes obertes (no ens emocionem) amb l'equip de Mataró i la veritat és que és un esport molt divertit.
    Els he amenaçat amb apuntar-m'hi en serio algun cop, però ho veig complicat.

    Si mai tens ocasió de poder fer algun entrenament amb algun dels equips que tens a la vora no dubtis que l'experiència val la pena.

    ResponElimina
  2. Gràcies Eloi! POtser ha quedat molt genèric, però era la meva obligació. Una lesió m'impedeix jugar a rugbi, però a com a mínim em queda tot aixó i el poder-ho compartir amb t´i amb els altres.
    Salut i bones festes!

    ResponElimina